7 juni 2011

Sabina övernatten!

Hejsan : ) Jag tänkte skriva lite före Sabbe kommer hit. Idag blev jag väckt, eller jag halvsovde, och så ringer min telefon och det är min kompis som har ett sommarjobb och skulle komma hit vart jag bor och jobba så jag måste stiga upp och snabbt klä på mig och sånt.. Men det var nog riktigt roligt att hjälpa till : ) Efter det kom jag in och lagade musiken på full volym och det är vad jag har hållit på med nu hela dagen : ) Snart ska jag och möta Sabbe väntar bara på att hon ska ringa. Våra planer idag är att härja ; ) nja men att äta amppari glass <3 och att fara ut och fotografera och ta och fara till bryggan nu när det är så vackert väder idag : ) Men jag skriver senare idag om jag kommer ihåg : )

råttår..... men hejj HELLO KITTY <3<3<3<3<3<3 ; )
Ha en god fortsättning på kvällen och sommarlovet : )
//Maddezz !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar