6 juni 2011

Orkar inte skriva så mycket.

Hej igen jag orkade inte skriva igår och inte egentligen idag heller men jag lagar ett snabbt inlägg av vad jag gjorde igår.
Jag vaknade typ 12 tiden och gick på datorn, facebook ; ). Jag gjorde tyyp ingenting den dagen bara hadde tråkit. Men sen på kvällen for vi och äta till Ararat och jag måste välja mellan lehtipihvi och kebab med franskisar no det blev lehtipihvin jag valde och jag är glad att jag valde det, den var såååå god och franskisarna var också goda. Efter att vi ätit gav han i kassan tikkare till oss och den som jag åt var också god, sen sku vi gå ner till åstranden och äta efterrätt, glass. Jag och Lili tog cyckeln och jag pakade lili ner till åstranden : ) sedan ringe min kompis och jag måste svara så jag stannade mitt på gångvägen ;D duktig som jag är. Men det var inget långt samtal så jag var inte ivägen för någon. När vi började välja vad vi skulle ha för glass valde jag jordgubbs sorbét (om det skrivs så?) och det var också gott. Efter att vi hade ätit gick vi och matade fiskar med stenar ; ) normalt?? Annat gjorde vi nu inte sen den dagen men idag har jag inte heller gjort något vettigt gick och sova 4 tiden och vaknade halv 2 : )
Har inga planer tills imorgon annat än att Sabbe kommer väl hit övernatten? kanske troligen : ) då ska jag ha fullt med amppari glass i kylskåpet : ) skriver imorgon om planerna !

Sov gott <3

// Maddezz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar