8 juni 2011

god morgon

Gumoron mina läsare ! Alltså igår kom sabbe hit och vi har nu typ bara härjat vill inte riktigt berätta allt men jag kan berätta en sak som jag skrev på facebook:


ouch de e farlit ti vara på trampolinen den här tiden med Sabina Ringell man blir ju raiskad ... de känns som man sku ha blivi attackerad av en pedo huj va skrämmande ... o min amppari glass ble pilad pga henne ja måste skydda mej själv så ja kasta den på henne eller ja sikta på hennes fejs men de toima int :( men hihih vi har noo rolit :))


hahaha voi huhhu .... xD joo hei joo men men men... Sen såå vi på 2 stycken filmer först Mean girls 2 sen It's a boy girl thing. Båda är så bra. Jag vaknade typ 5 först men sen orkade jag inte stiga upp så ja steg upp först kvart över 8 och nu sitter jag här ja det blev inget längre inlägg än så : / och inte tog jag några bilder heller oi så man var duktig..


Ha en bra dag <3


//Maddezz 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar