8 augusti 2013

you make my world go round

Instagram bilder

Kom just hem från jobbet och är helt slut. Jätte varm dag har det varit igen, på morgonen var det ju ösregn men det klarna upp sen till förmiddagen. Hann sola lite och gick en liten länk med hunden. Nu på kvällen är det lite svalare men passligt varmt ändå. Hörde att det ska bli sommarens värsta åskväder i natt? Vet inte om det är sant men så sa mamma när jag kom hem. Usch jag hatar åskväder på natten, om det är åska på dagen har jag inget emot, då tittar jag gärna på när det blixtrar men om det är på natten så får jag ju ingen sömn och så är man orolig att datorn, telefonen eller varför inte tv:n går sönder. Vill ju inte dra ut alla sladdar för jag måste kunna se på någon tv serie eller nåt för att somna.

I morgon borde jag ha en helt ledig dag, förutom kanske en hälytysvuoro men annars är jag ledig. Så hoppas vi igen på fint väder så blir det inget jobb för mig ;) Ska senare på dagen och skaffa mitt busskort, suck. Bussar är inte min grej.. 

Ha det bra! Pusshej x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar