7 augusti 2013

grandma's place


Har just kommit hem från mommos. Där åt vi lite glass och drack kaffe.

Idag har jag för det mesta bara suttit på terassen och editera lite bilder. Var ju ute med Eddy en sväng och fotade lite. Underbart väder var det här på förmiddagen, men nu börjar det komma moln och ser ut som det ska åska i natt.

I morgon har jag kvällstur så blir kanske en bloggning på förmiddagen, och så hoppas vi på att det inte regnar så kommer det inte så många kunder. Orkar inte stressa nu i slutet av sommarn.

Har ännu inte fått nåt brev från Prakticum så jag har ingen aning om vart jag ska nu kommande tisdag, det ända jag vet är att jag börjar klockan 9. Måste skaffa busskort och allt annat som behövs. Suck. Vart har den här sommarn tagit vägen?

Vi hörs senare. Pusshej x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar