3 juni 2013

you make my heart skip a beat

Hejsan!
Idag har jag suttit barnvakt till Kira och roligt har det varit. Efter att Tomi hämtade Kira så for jag ut och solade en stund, efter det gick jag på en liten promenad med Eddy. Sjukt skönt väder. Älskar sommaren. Mamma for till Nickby för att hälsa på mommo och sen när hon kom hem grillade vi. Satt ute en stund och åt och så mitt i allt så followar Satin Circus mig på instagram. Sjukt glad jag blev. Herregud kunde ju inte andas. Kan ännu inte fatta det. Jag tror det var Krippe som followa och kommenterade på min bild. Men herregud jag är så glad att det inte går att förklara. ASDFGHJKL. Men nu ska jag lugna ner mig. 

Ush vad jag har lust att börja fara på länk. Vet inte varför, säkert pga det vackra vädret. Men orkar man inte springa mer än 30 meter så är det ju lite dumt att börja länka. Jag tror jag håller mig till att promenera omkring istället.



Imorgon ska jag och ''shoppa'' lite på stan, behöver nya hörlurar. Hörs!
Pusshej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar