2 juni 2013

if you wanna help me, then get out of my life! k thanks

Urk vad arg man kan bli.
Men i allafall hej på er. Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade halv 12 för att jag for så sent och sova pga att grannarna festade hela natten. Bra musik hade dom nog, so i'm not complaining. Så efter några timmar kom mamma hem från Måddes och då var Antto och Mådde med, sen for vi till dom och äta mat och så var vi en stund där. Sen efter det for vi till plantage och köpte några blommor och ett par buketter med rosor. Sen har jag bara försökt vara ute så mycket som möjligt, var ut och gå en sväng och solade lite. Inte för att jag blir brun, but it's worth a try right?
Nu ska jag kolla lite på Stargate och sedan gå och sova. Ska vara Kira-vakt imorgon så hoppas att det är fint väder så jag får vara ute med henne. 



Vi hörs! pusshej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar