12 juni 2013

sunshine where are you?

Blev inget jobb idag för mig så istället har jag städat mitt klädskåp och kollat på Stargate SG-1 hela dagen. Nu har jag sett alla 10 säsonger och alla episoder som det finns.. Urk jag börjar just och gråta. Älskar den serien så mycket. Började kolla på den i januari och har varit helt besatt sen dess. 

Har ännu mycket kvar att städa så hinner inte blogga så mycket nu mera. Klockan är ju mycket och jag ska ha rummet städat idag. Men när man blir så distraherad av allting hela tiden så är det svårt att göra något. Suck. Men nu ska jag fortsätta och städa. Imorgon kommer någon som ska ta bilder på huset så dom kan sätta upp det på webben och kanske få det sålt. Har jobb imorgon så vet inte hur det blir med bloggandet, samma med fredagen.

Vi hörs! pusshej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar