12 juni 2013

And the same ones that I ride with, be the same ones that I die with

Ursäkta att jag inte bloggat på några dagar. Men i kväll ska ja blogga om vad jag gjort. Nu har jag inte ork att skriva allt. Sitter nu och väntar att min chef ska ringa och säga att jag ska komma på jobb, om det är mycket människor där annars får jag bli hemma. Jag har hälytysvuoro och han sa att om han inte ringer förrän halv 2 så har jag ledigt resten av dagen. Så nu är det bara att sitta hemma och vänta en timme. Troligen hamnar jag inte på jobb men man vet aldrig hur stressigt det blir där på hoplop så ska inte planera något för idag. Bara vara hemma och kanske fara till topsport för att testa ett par skor så man vet vilken storlek man ska beställa om man beställer från nettin. 

Snart får man ju veta vilken skola man far till på hösten. Vill inte veta. Helst vill jag bli här i Borgå så jag hoppas att jag inte slipper in till Prakticum i Helsingfors för jag orkar inte åka buss varje dag. Det skulle vara så mycket lättare att bara stanna här i Borgå men Prakticum har mera av det jag vill studera men får nu se. Båda skolorna som jag hoppas på är lika bra och har båda negativa och positiva sidor så den skolan jag kommer in till kommer säkert att vara bra.

Vi hörs mera senare idag! pusshej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar