30 december 2011

mjau

Idag vaknade jag typ 1 och hade helt glömt bort att jag skulle ut med hunden så jag fick bråttom att laga mat åt honom och sedan fara ut. Guud så han var hungrig. Igår var jag me pamppu till top sport och köpte ett par skor som hade kostat 39.90€ men var nu -70%. Före jullovet var dom -50% alltså 19.90€ typ, men jag tänkte att jag väntar tills efter jullovet och ser om priset sjunkit ännu mera, och det var ett ganska bra val jag gjorde för att dom blev bara och kosta 11.90€, sjukt billigt.

 ljusrött läppstift och ett lip serum, som jag inte vet vad det är men i allafall så doftar båda helt underbart gott <3 vitchoklad<3 en julklapp av min andra syster Michelle !
mina nya skor : )

1 kommentar:

  1. Nu är resultatet på dagens blogg upplagt! Kika in och titta om det var du som blev det :D
    Kram
    http://valentinaberglund.blogg.se/

    SvaraRadera