31 december 2011

Happy New Year 2012 !

Gott nytt år kära läsare. Har inte skrivit idag tidigare pga att jag haft en hemsk huvudvärk + att jag mått illa. Men nu som tur är huvudvärken borta. Jag vaknade för 5 timmar sedan bara för att mitt huvud tänkte explodera så jag tog lite frisk luft och gick ut med hunden, men det hjälpte inte. Men nu har jag ätit mig mätt och mår mycket bättre men tror nog jag inte springer ut så mycket idag. Bara kolla på raketerna och kanske fota några bilder. Tänkte också laga en ny banner till min blogg men har inte hunnit laga den färdig men kanske jag ännu hinner sätta upp den hit före året byts. Om jag tar några bilder, ska försöka, så kommer dom senare idag, eller imorgon kan man väl också säga. Hoppas alla får ett lyckat slut på det här året och en lyckad början på år 2012.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar