13 augusti 2011

Städning på G..

Idag har jag varit med mamma till Citymarket och shoppat lite till skolan, jag ska ännu fara på måndagen med Lili till itis och shoppa lite till och se om jag hittar en matskål och lite hundsaker till min gulliga Eddy, ja hunden som vi ska få ska heta Eddy, tänkte att de passade när dens kennelnamn ändå är Edwin :)
Jag verkligen avskyr att städa men jag lovade mamma att mitt rum skulle vara helt städit före skolan börjar. Så kanske det inte blir roddigt genast, får hoppas. Egentligen är de inget annat att städa än att plocka upp kläderna och förstås skrivbordet sir ju förfärligt ut, man skäms ju alltså, man ryms ju just och just med datorn på dehär bordet.. Jaa-a men nu ska jag förtsätta städa, får se om de kommer ett till inlägg idag ännu, men det kan nog hända att jag inte orkar har varit så trött hela dagen så jag undrar hur trött jag är efter städningen?. Kanske man somnar tillräckligt tidigt så man sen vaknar tidigt också.. Så en annan trevlig överraskning, katterna hade varit och gjort sitt på mina nytvättade kläder och en klänning som man ska tvätta försiktigt.. fan jag som trodde att man kunde lämna upp dörren till mitt rum när dom vuxna katterna har förstått att inte få komma in utan lov men så sku deras kattungar komma.. gud alltså.. de blir en sängmadrass man då också får tvätta eftersom kläderna låg på min säng... fan vad trevligt det var. Men nu måste jag sluta skriva, fingrarna bara går och går på tangenterna, förlåt nu att det inte kommer några bilder för jag har inga just nu men jag tar några från www.weheartit.com så det här inlägget inte blir såå tråkit. Men tack för att ni läser min blogg<3


X_large


1_large


Tumblr_ld7brvub9q1qebk7vo1_500_large


Tumblr_lpvdqnnqix1qf7ikto1_500_large
Underbart rum ;o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar