14 augusti 2011

Eddy

Förlåt att jag inte bloggat idag men jag har faktist inte haft tid. Jag vaknade typ 11 tiden och steg upp kanske halv 12, det är så skönt att bara ligga och lata sig i sängen. När jag stigit upp gick jag och tvättade ansiktet och borstade tänderna och sånt vanligt, och sedan sminkade jag mej lite, sen lackade jag naglarna typ halv 2 och sen skrek mamma ''Är du färdig redan?'' och nej det var jag inte och klockan var 20 före 2 och vi skulle fara och titta på vår hundvalp Eddy, fick lite panik att laga mej färdig på 5 minuter så naglarna förstördes när jag sprang omkring.. jaa-a jag som hade fått dom ganska bra så blev dom förstörda, jag blev inte glad men sånt är livet. Efter att vi varit och tittat på hunden så var jag vrål hungrig och kunde inte vänta på att mamma hade lagat mat hemma så for vi på hemvägen till hesburger och tog hem lite åt mej. Nu när jag tänker på maten så blir jag hungrig igen ;o Sen har jag inte gjort så mycket annat än att latat mej framför tv:n pga. trötthet. Så ska man ännu orka städa lite rummet idag igen.

Men nu ska jag sätta lite bilder på valpen min.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar