1 juni 2011

Hejjj

Hej helt ljuvlit varmt är det idag : ) aah va skönt alltså : )
Idaa började vi 08.10 med historia och vi såg på Titanic, sen hadde vi matta där hjälpte jag och några andra att bära ner böckerna till ena Biologi-Geografi salen, sen såg vi på Pippi Långstrump ; ). Efter mattan hadde vi hussa men Kaija är väl tjänstledig så vi hadde Sören istället och vi såg på någon konstig film och åt karkki  hihi ; ) Vi slutade genast efter att filmen tagit slut och det var typ 12.55 kanske? sen kom jag hem..
Det kommer ännu ett inlägg senare tror jag det borde åtminståne komma om jag kommer ihåg att skriva : ) men imoron kommer det ett inlägg med lite vårfest kläder som NI ska svara på VILKEN jag ska välja : ) jag tror jag vet vad jag ska ta men jag är inte riktigt säker så ja behöver er hjälp : )

Solglasögon


Tack för att ni läser min blogg och jag hoppas ni haft en trevlig och rolig dag : )

Varma sommarhälsningar ; ) //Maddezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar