31 maj 2011

Filmdag i skolan och på kvällen ut och fotografera

Hejsan mina alla läsare tänkte lite skriva om vad vi gjorde i skolan idag : )
Vi började klockan 09.10 med finska och vi hade frågesport, bättre de än att ha någå uppgifter.. Sen efter finskan hade vi slöjd och vi skulle se på film och vi fick välja mellan ''Odottamaton Ehdotus'' eller ''Exän Jäljillä'' ja valde ''Exän Jäljillä'' fast jag sett den många gånger så är den bra : ) för den andra filmen har ja sätt FÖÖÖR många gånger så ja orkade inte se den en gång till.. Efter att filmen tagit slut alltså lite före 13.00 så fick vi gå hem : ) ganska rolig dag va de nog men de va nog ganska onödit ti att komma till skolan överhuvudtaget! Men nu är det bara 2 dagar + avslutning kvar ÄÄÄÄH IIIK JEEE <3 sen e man frii <3
När ja kom hem så satt ja mig vid datorn och började genast facebookkka ; ) och sen typ fem tiden skickade naxu om ja kunde komma ti stan me henne och ja for dit. Där köpte naxu lite kläder till vårfesten och ja köpte en glass ; ) Sen igen när ja kom hem så var mamma och mommo i Nickby i min mommos nya lägenhet och möblerade kanske? vet int riktigt vad dom gjorde men så det betydde att ja fick laga min mat själv.. suck :/ men ja hittade kebab som man skulle steka och de blev suuuper gott <3 men de sög att de int fanns så mycket kvar av kebaben bara lite som ja fick nöja mig med som mat för ikväll. Sen ha ja sutti vid datorn och senare for ja ut och fotograferade lite : )

Sommar bilder <3












Ha en god fortsättning på kvällen <3 God Natt !

// Maddezz !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar