31 maj 2013

E-M-M-A

Hej svejs.
Sitter och lyssnar på musik och chillar ute på terassen. Sjukt fint väder idag. Sista skoldagen är över och en tråkig skoldag var det. Bättre än normala skoldagar men ändå super tråkig. Hade en timmes övning inför vårfesten imorgon och sedan for alla 9:or iväg till pepot/santtarn för att chilla. Jag var där någon timme sen for jag med Lena till konstfabriken för att söka efter någon klänning jag ska ha på imorgon men såklart hittade jag inget. Har varit flera gånger under de här senaste veckorna och försökt hitta något men nej. Som tur hade Lili en klänning som jag fick låna.

Nu är jag vrål hungrig och tänker ta och äta något. Grannarna grillar korv och de doftar super gott men tyvärr har vi ingen grillkorv.. meh. 

Hörs! pusshej

Krippe från Satin Circus. Visst är han super gullig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar