14 april 2013

i'm back

Hej har haft en sjukt lång bloggpaus men ska nu fortsätta med bloggandet.
Just nu sitter jag och studerar min nya dator. Köpte en Macbook Pro av min systers kompis för bara 600€. Nu är jag totalt pank men det var värt det. Är absolut helt besatt av Apple produkter. Jag får inte nog.
Har ett möte imorgon i hoplop på kvällen så jag måste läsa på biologi provet idag. Suck. Så har man minilektioner i modersmålet och engelska föredrag och allt möjligt. Känns som man håller på att drunkna i skolarbete. Måste man sätta eleverna och göra allt just i slutet av läsåret. Urk.
my baby<3
Var och kollade på Warm Bodies med Lena på fredag kväll. Den var helt bra. Ganska rolig på vissa ställen. På lördag var jag med Antonia och kollade på Oblivion. Gud jag älskade den<3 Tom Cruise åh herregud vilket snygging. Sjukt bra film! Rekommenderar.
Borde jag dip dye mitt hår?
Nu ska jag fortsätta läsa på provet. Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar