14 februari 2013

Valentine's day or just Thursday

Glad vändag alla! :)

Igår hade vi sportdag i skolan och jag gick och gå till humla med Lena, Naxu och Ankku. Nu har jag jätte sjuka ben och knän. Lena kom också till oss och så tog jag en ny profilbild åt henne och så lyssnade vi på musik och had ett miniparty ;)

Idag började jag skolan 9 och slutade 3. Har inte gjort så mycket idag var snabbt till mikrokulma och sen kom jag bara hem och har nu suttit och lyssnat på musik resten av kvällen. Hann också ta lite bilder och hoppades få en ny profilbild till facebook men fick inte någon bra.. gud vad svårt att få en bra bild på mig -.- Imorgon måste jag gå ut och försöka få någon bra.





Sötaste Kira <3 älskar henne!
Ha en bra fortsättning på kvällen :*

P.S. följ mig gärna på instagram: Maddus

3 kommentarer: