18 februari 2013

Barnvakt

Hejsan.
Vaknade 7 idag och drack lite kaffe. Nette kom med Kira hit 8 och så for Nette på jobb så Kira blev hos mig. Kira sprang omkring och klappade på alla djur hon såg och skrattade. Nu sover hon ute i vagnen. Nette kommer väl och hämtar henne nångång 9 tiden. Jag har inga jobb idag när jag blev barnvakt, skönt att man inte behöver åka till Nickby, har ingen lust alls att sitta i en bil. Nu är jag helt slut och skulle kunna somna.
Imorgon kommer Kira igen hit på förmiddagen och samma sak på fredag. Ska väl på onsdag fara med Lena på kebab så det kommer vara roligt. Har dom senaste morgnarna vaknat och velat fara till skolan. Konstigt eller vad? Ush.

Ett av mina nya skal. Älskar!
Eddy <3
Fick massor med bra nyårsbilder men orkar inte laga in alla så här är en
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar