18 juli 2012

Teoriprov

Hej har idag haft mopo teoriprov och fick godkänt på första gången. Tänkte faktist att jag skulle misslyckas när jag såg första frågan. Men bra gick det. 

Vi kanske ska flytta till Estbacka, till ett hus som är helt underbart. Det är lite mindre än det vi har nu men det är närmare Måddes. Vi hade tänkt skaffa huset brevid Måddes men det for till någon annan. Helt bra igentligen för jag ville inte bo i det huset ändå. Tyckte det var ganska litet och man skulle måsta göra så mycket på det.. Men det här huset i Estbacka är helt ljuvligt, man skulle inte behöva göra någonting på det. Såklart är det en lite längre bit bort från stan, men om vi nu flyttar så har jag ju en mopo som jag kan åka med. Jag älskar ju det här huset men det har liksom blivit tråkigt här nu och jag skulle villa ha lite nytt i mitt liv än bara samma gamla och kanske glömma de hemska minnen man haft i det här huset. Skulle ju va skönt. Men inget är säkert ännu, hoppas ändå på att få det.
Om vi flyttar kanske jag får en ny dator när min inte vill fungera ordentligt. Siktar på en iMac 21,5", det finns 2 olika och vet inte vilken jag ska välja. Tror jag tar den billigare men jag måste diskutera med min syster och hennes blivande man som vet ganska mycket om dem.


Imorgon har jag första körtimmen och är ganska nervös för hur det ska gå. Min mopo är ju lite annorlunda än dom som man ska öva med så jag hoppas att det går bra.

Tänkte inte att det skulle bli ett såhär långt inlägg men tydligen blev det. :)

Hörs!

Madde x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar