15 juni 2012

untitled

Sorry guys har totalt glömt att blogga. Men nu ska jag skärpa mig förfan.
Idag vaknade jag typ 12 tiden och for ut och sola, inte för att jag blir brun men värt att försöka åtminstone. Sen typ 5 tiden så for vi med Mådde och mamma till mammas jobb och öva att köra med skobon. Bra gick det ju. Fan vad roligt att köra. Mådde lagade också åt mig en bana som jag skulle köra slalom igenom och det gick också jätte bra. Sen kom vi hem typ 7 tiden och jag gick ut med hunden en stund senare och tog några bilder med kameran. Eddy var jätte rädd att gå in i skogen men jag bar honom en bit in så var han inte så rädd mera, men sen kom några människor ut ur buskarna och då blev han rädd igen men bara dom hade gått iväg gick det bra att gå. Har inte laddat bilderna till datan ännu men när jag gör det ska jag försöka få in några hit på bloggen.

Nu ska jag skriva det där dagliga inläggs saken. Har väl missat 2 dagar nu? äsch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar