2 juni 2012

sommarlov

Ganska skit väder för att vara sommar, hoppas det nu blir bättre tills imorgon, blir så deprimerad och trött av att se regnet falla ner och höra regndropparna mot taket. Jag vill ju för fan sola. Men i allafall jag var i skolan typ fem före 8, stress, sen så måste vi nu sitta dit i gymnastiksalen för att vänta på att allt var över. Stipendie utdelningen var ett helvete samt betyg utdelningen till 9orna. Fan vad jobbigt att sitta där och lyssna på något som inte intresserar en överhuvudtaget. Fick ett helt normalt betyg hade inte sänkt medeltalet eller höjt det så jag sitter fast med min 8,2a. Men sen räkna mamma mitt medeltal av alla ämnen som jag haft under båda läsåren i lypa och det blev 8,5 tror jag. Tog inte kameran med till gymnastiksalen men hade den med i klassen när vi fick betygen och glass. Inte fick jag ihop många bilder. 


Glassen vi fick!
Mamma köpte en ros åt mig och bakelser men dom hann jag äta upp före dom kom på bild.
Tildes födelsedags present :)
Tvålarna vi gjorde i kemin.

Blev ingen bloggning genast som jag kom hem eftersom jag var så trött att jag for raka vägen och sova. Är ännu skit trött och funderar på att fara tillbaka och sova men det betyder att det inte blir någon nattsömn för mig i så fall. Men vi hörs :) Ha en trevlig början på sommarlovet.

Madde x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar