11 juni 2012

Nothing's fine i'm torn

Hellooo babes! Sitter här och kollar på Sverige - Ukraina fotbolls matchen och såg just på England - Frankrike som slutade 1-1, ville så att England skulle vinna. Bloggade inte alls igår, jag helt enkelt glömde. Sorry för det men idag blir det dubbelt med bloggning ska vi hoppas, fast dagen snart är slut men jag tänker vara vaken länge igen bara för att twittra. ;) Facebook suger gemfört med twitter, är helt uttråkad med facebook, enda jag gör där är att spela candy crush. haha.

Var idag ut och äta på rosso med Antto, Mådde och mamma. Åt hela pizzan förutom kanterna, är ganska stolt. Men är nu proppmätt och jag vill inte äta något idag mera. Mamma beställde frissa tid åt mig också på fredag aaah. Hoppas det går att laga mitt hår så som jag vill ha det.

Getimage_large
Sånthär hår skulle jag villa ha! Sen tänkte jag på att färga det tillbaka till ljust?
Vet inte med det ännu. Måste se hur mitt hår blir först.
Jag tycker inte om kanterna! :D

Nu väntar jag på att Justins nya singel ska komma ut på iTunes. Borde kommit redan men vill inte riktigt..

Aa men nu ska jag fortsätta med ett annat inlägg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar