20 juni 2012

I'm wide awake and I can see the perfect sky is torn

Hej alla läsare. Vaknade idag typ halv 11 fast jag bestämt att jag skulle vakna tidigare men förstås vaknade jag inte. Sen satt jag nu och spelade mariokart för mig själv och väntade på att vi skulle fara och köra igen. Fem tiden for vi till seppälä för att det var REA där så köpte jag lite underkläder och bikini nedredel och en ring som man har på två fingrar. Men den var lite stor.. Fast man kan nog använda den fast den är lite stor bara man inte håller handen neråt hängande så mycket. Sen 7 tiden for vi då till mammas jobbs gård och köra lite med skobon. Övade lite på att bromsa och att köra slalom och annat sånt som man ska kunna. Sen kom vi hem och jag har inte gjort något hemskt mycket efter det.

Imorgon är det städning som gäller och tänker nu fara tidigt och sova så jag vaknar i tid i morgon och hinner städa. Så vi hörs!

481244_323299891085942_1727073696_n_large
Tumblr_m5xap3u5241r8xgleo1_500_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar