15 juni 2012

Hej har just kommit hem efter att ha varit till frissan och butiken. Slutresultatet av frissa besöket blev inte så jag hade tänkt men är nu lättare att styla mitt hår så som jag vill ha det. Blev inte så som jag först ville ha det eftersom mitt hår suger. Hatar, hatar, hatar mitt hår så som det annors är. Men jag ska kanske ännu färga det ljusare nu till sommaren när man ser mina blonda hår i hårbottnet. Sen tänkte jag laga dip dye, pink/ljusrött. Får se nu hur det blir. Fick också några tips om hur jag får mitt hår fluffigare och mera volym som faktist fungerade.
Hörs :)

Madde x

2 kommentarer:

  1. VI LAGAR DIPDYEEEEEEEEE EJEJJEJJEJEJE

    SvaraRadera
  2. men ja vill först att mitt hår ska bli långt o sen lagar ja fö de blir ju dumt ti sii ut om man har kort hår o så dip dyar man bara typ 4cm o ja vill ha mycke mera :D

    SvaraRadera