29 maj 2012

Säbä

Hej har just kommit hem efter att ha varit på säbäturnering i skolan. Det här året gick det mycket bättre än förra året, vi vann faktist brons haha duktiga vi är. Sen måste jag fara då när lärarna skulle spela mot eleverna för att jag skulle till mopolektionen. Huhhuh nu är jag nog så slut att jag skulle kunna somna direkt. Har jävligt sjuka knän också när jag inte äger några jävla knäskydd och inte tänker jag köpa bara för att användas en gång. Så det är bara att lida. Har inga bilder men Hanna tog så jag kanske stjäl dom från henne haha. Men vi sir. Nu ska jag fortsätta med att titta på Switched at birth. Skitbra serie faktist enligt mig. Hörs!

PS. Har lagat istället för ''me likey!'' knappen så har jag en ''Jag har läst!'' knapp. Det skulle göra mig väldigt glad om ni skulle kryssa i den rutan när ni läst eller sett mitt inlägg. Så hoppas att ni gör det. Vill få reda på hur många som egentligen läser mina inlägg. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar