19 maj 2012

Hemma igen

Så nu har man då varit till Helsingfors och dansat i flash mob:en. Efter det for jag och Lili och shoppade lite. Köpte 4 bikinin och en topp. Blev inte så dyrt som förra gången jag var och shoppade. Men det där blev nog sista shopping resan för denhär sommaren tror jag. Måste spara pengar till Turkiet! Och förstås till skotern och mopokortet. Jag tog inte så många bilder från flash mob:en eftersom jag inte hann men det kom något på 400 personer med.

bara några av alla som kom!
lakanet som Alexandra och Lotta lagat :)

1. Gina Tricot - 14.90€
2. H&M 12.90€
3 och 4. Gina Tricot - 5.90€ st
H&M - 4.90€
Imorgon blir det då att fara klockan 12 till kyrkan och sedan fara på min systers dotter Kiras dop. :)

Började just städa mitt rum och förde alla kläder till tvättrummet och nu måste jag hitta något att ha på till dopet. Usch jag har ingen aning om vad jag ska sätta på. Men vi hörs :) Skriver kanske ett till inlägg om vad jag sätter på mig till dopet senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar