1 januari 2012

trött

Gud så trött man är, ögonen svider sjukt mycket. Men det är vad man får av att inte sova tillräckligt. Men i alla fall så ska jag imorgon vakna jätte tidigt typ halv 6 eller nåt för vi ska med Lili till Hesa och shoppa men vi vill inte fara med buss så vi får skjuts av Lilis pappa därför far vi så tidigt för att han ska på jobb. Men sen väntar vi där hos Lilis famo tills butikerna öppnar. Kanske tar några bilder där också. Men just nu kan jag inte sätta några bilder till bloggen för att jag tagit med mammas dator för jag orkar inte släpa på min när den är så krånglig, men i alla fall jag kan inte flytta bilderna till mammas dator för hon har inget minneskorts hål i sin dator och jag har ingen sladd med mig heller så det får bli till en annan gång. Kanske man somnar i god tid idag då när man är så trött :) hoppas. Hörs!
 Ja som laddat fullt med gamla bilder hit just och så kom dom inte ens.. Fucking blogger.com säger ja bara.. de går ju förfan inte att ladda bilder VAFAN! ork.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar