25 december 2011

Julklappar


God jul ! Min jul har varit ganska lyckad, helt underbara julklappar har man också fått. Lägger in bilder på mina julklappar i det här inlägget. Varför jag inte skrivit på min blogg är därför att jag inte orkat och inte tror jag heller att det är så många som läser denna blogg ändå så onödigt att skriva, tycker jag. Men ni som är satta som läsare så kanske vill läsa denna blogg men tror inte riktigt det heller :D jag är inte en superbloggare. :D:D Men kanske jag fösöker efter nyåret att sätta ett inlägg i veckan åtminstone men får se hur det blir. Lovar ju inget. Skulle också ha lust att sätta en ny banner till min blogg men har inte någon lust att göra den nya bannern. Så om någon av er som läser denna blogg har förslag till den nya bannern så tar jag gärna emot tips, och förstås kan man ju skicka till mej via e-post en bild till banner, i så fall skriv en kommentar här nedan om att du vill skicka den via e-post om ni då redan inte har min e-post. Men jag skulle bli super glad om jag skulle få en fin bild till banner. Har ingen inspiration.
Just nu sitter jag bara och laddar ner några filmer och spel. Så försöker jag också ladda ner sims 3 och alla andra tillägsdelar på min mammas dator eftersom min dator inte fungerar till att spela sims. Men om ni haft samma problem att datorn stänger av sig mitt i spelet kan ni skicka tips om hur man får det fixat. Skulle bli super glad.<3
Dagen före julafton dekorerade jag mitt rum, eller noggrannare sagt; jag dekorerade mitt skrivbord, inte blev det så speciellt men jag ville ha lite julkänsla i mitt rum. bilder:




Men nu ska jag sluta blogga och sätta in dom där bilderna på julklapparna.



En super rymlig liten väska som man kan ta med på resor och annat.


20€ av mommo

Av gufar o gumor ett par supervarma vantar

Ett par supervarma o gosiga sockor

geomag <3 ^^

The genuine swiss army knife av Mina, där finns en kniv, nagelsax, sax och en nagelfil.

Nagellack

Nagelltarror  av Lili

Superman väska av min super bästa mamma <3

Halsband av mamii

Läppomada

Sims 3 Leva Livet, Sims 3 Husdjur.

Seppälä presentkort 30€ av gumor o gufar

Sing 4 med helt super bra sånger av ljuvliga mamma<3

En söt o varm huppare av ljuvlit material av Lilis famo

av mami

Presentkort till Pretty.fi 20€ av mamma<3

Varma och sköna sockor.

Tubhalsduk<3

Supersköna sockor<3 av mammaa !

Huppare me lurv innuti<333 absolut älskar den tack mamma!

Nästan likadan huppare som den andra men grå ::)<3 av mamma

Skön, mjuk huppare<3

Polotröja<3 superskön att ha på hemma och jätte varm.

Av min kära syster fick jag graffiti nagellack, nagelfilar och apelsinstickor + en underbar liten bag <3

Men dom bästa julklapparna var nog ändå dehär:

RESA TILL ALANYA, TURKIET
OCH MIN UNDERBARA ONEPIECE<3
TACK !

Onepiecen var för stor men vi ska på tisdagen och byta ut den till en storlek mindre. Min storlek fanns inte då när den köptes men dom sa att om den är för stor så kan jag komma och byta den till en mindre. :)

Hoppas ni alla haft en trevlig jul, till nästa kommer då nyåret. Sku jätte gärna villa vara hemma när vi nu förra året spenderat julen och nyåret här hos Mådde, och nu julen det här året också här. Så det skulle vara helt super roligt att få vara på nyåret med katterna så att dom inte alltid skulle måsta vara ensamma. Men den önskan får bli ouppfylld när de redan tydligen är bestämt att fira nyår hos Mådde igen. Kanske det blir helt roligt.
Ha en trevlig fortsättning på det som är kvar av det här året :) och God Jul igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar