29 december 2011

fail

Ett sista inlägg idag. Jag skulle just skriva en mening här i det här inlägget men ja lyckades falla från stolen och slå huvudet i sängkanten så ja låg nu där på golvet i några minuter och skrattade som en mås. Skäms faktist lite av mitt skratt fast ingen hörde det, förutom då mina katter. Stackars er som måste höra på det :D
Mitt i inlägget stängde datorn av sej ;o jag blev jätte rädd att det som jag skrivit hade försvunnit men som tur har blogger den funktionen att inläggen sparas. Nu tror jag att jag bara tvättar ansiktet och sedan äter något smått och sen far jag nog och sova. Igår vakade jag alldeles för länge så jag har varit trött hela dagen men ska se om jag får sömn i natt, ska inte åtminstone dricka ikeas päronsider det drack jag igår och jag var inte alls trött efter det, det var konstit. Det är ju inte ens en energidricka.
Gunatt !

2 kommentarer: