18 september 2011

Don't try to stop me with the words you say !

Hej, ha int skrivi på en stund igen ha haft ganska fullt upp när Eddy äntligen ha kommi hem ♥ han e så sööt ! synd bara att han e sjuk just nu :( men han blir noo säkert frisk snart igen.
Men nu ska ja beretta om mitt oturs veckosluut. De börja me att ja städa mitt rum o de va helt fiint o städit sen kommer Tubby o pissar på mitt skrivbord.. så måste ja städa upp de... Sen på lördagen såå ja att min telefon laddare va lite raiskad... nån hadde alltså vari o tugga påå den -.- kattena tyckte säkert int om att vi hemta hem hunden.. men sen idaa så ville min dator skärm int alls komma på man siir bara lite konturer påå den men de ble nu så att ja får använda tvn som skärm iställe, mamma håller väl påå ti hitta probleeme på nettin.. men de e nu dom här satans ACER paska datorerna ..

helt svart skärm
Mamma fick Eddy att äta
Lite sir man av de men den hä bilden e tagen me blixt så egentligen e de int sådär  ljuust.

tv skärmen :)
Hörs senare igen :)

1 kommentar:

  1. Nejj va sööter :P
    Ps. ''ask me whatever'' uppe på bloggen nu fråga du också :P

    SvaraRadera