16 augusti 2011

the first day of school

Hej, jag hinner inte skriva idag heller om vad jag köpt förlåt men nu när skolan börjar igen blir det så att jag inte orkar eller så överhuvudtaget hinner jag inte. Men det ser man sen, ska försöka mitt bästa med 1 inlägg i dagen.
Idag som sagt så var de första skoldagen, och det var nu egentligen en ganska onödig dag att ens komma till skolan, 3h och man gjorde ingenting.. For till stan efter skolan och skulle söka en penal, en kalender, och något att ha på till fotograferingen, men jag hittade bara en kalender som jag inte älskar men har varit den bästa hit tills. Hittade också en topp som var ganska fin, men den var ganska dyr och jag vill inte spendera alla mina pengar på en skjorta.. Men jag borde gå och sova nu så att jag vaknar tidigt imorgon, börjar 8 och slutar 13 men jag måste vakna kanske halv 7.. inte skulle man orka.. :/ men jag ska förbättra mina vitsord :) åtminståne försöka.

Gunatt <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar