20 juni 2011

Paus

Som ni kanske redan har märkt har jag tagit paus från skrivandet. Har inte orkat nu på sommarlovet. Dagar som jag orkar har jag haft någåt viktigare att göra och dagar jag inte haft någåt att göra jaa så då orkar jag inte.
Det har inte hänt någåt speciellt, jag har varit till borgbacken i helsingfors och så har jag varit med Antto hela denhär veckan. Vi har tittat på måååååånga filmer och haft pillow fights och härjat. Just nu är jag på landet och jag ska snart fara iväg för att jag ska på födelsedags kalas till Lena eller det är ett övernattnings kalas på hennes stuga. Ska se om jag kan hitta några bilder som jag kan sätta in hit. Jag kan ju försöka skriva ett längre inlägg varje söndag men jag får se med det.

Lili <3

Blomma

Blomma
Hejdåå <3
//Maddezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar