29 maj 2011

muih

hej igen : ) nu e ja hemma o ha vari i duschen o håller nu på o packa ti sählyturneringen vi har imoron, första matchen 08.10 -.-' så man måst starta hemifrån lite före halv för att hinna ti skolan i tid.... men de blir no säkert kiva ; )
Idaa efter att ja skrev förra blogginlägge for vi me lili ner o börja laga kokosbollar (utan kokos alltså choko/kakao bollar) o så fick ja rulla dom ti bollar, o sen satt vi dom i kylskåpe. Sedan när vi hadde gjort det for vi upp till lilis rum o data men sen så saa iddi att ''vill ni också ha pizza?'' så saa vi jo o sen blee antto helt nemen ida de va ju vår pizza, men ida hon e nu allti så snäll ; ) sen åt vi chokobollana ti efterrätt : ) o sen data vi o sterva som nåå höns dii upp på lilis rum -.- lili flög nu allt fö många gånger från hennes stol pga skratt attacker o att ja skuffa henne ; ) senare när ja sku hem så höll ja på o packa min dator o så fråga ja lili om hon kund taa ut min datorladdare från väggen o sen too hon den o kasta den rakt på min näsa så nu har ja sjuk näsa......... så rasa ja me hennes stool o sen skratta vi som huliganer dii igen.... -.- Hitler min man ja älskar dej djupt <3
Va ska ja nu annat skriva hi än de fö ja måst fortsätta packa min väska.. ja sätter nu en bild på mej o min gitarr som ja too denhäär veckan !



Ha en god fortsättning på kvällen : )

//Maddezz !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar