7 april 2011

Sent inlägg.

Ursäkta att jag inte har skrivit tidigare men jag har varit till Ikea och varit helt jätte trött efter det, så det blir ett kort inlägg idag...
Idag i skolan var det en vanlig dag fast dagen började med att man blev träffad av små gummibitar... Och jag vet vem det var men jag vet inte varför? Sen hade vi bara vanliga timmar orkar inte skriva dem. Men sedan efter skolan for jag hem och äta och efter att min mamma kommit hem for vi till Ikea vi köpte 3 olika ''skåp/hyllor'' vad man nu kan kalla dem. Sen när vi har byggt dem så kommer det bilder.
Int har jag gjort något annat idag men imorgon blir det till skriva ;-)) För då är det nämligen disco på Pulse och dit far jag med Heidimuusen <3 Sabinakatten <3 och några andra kommer väl också och efter discot far jag till Heidimuusen övernatten :-) <3
men nu måste jag och sova Heidåååå <3

// Maddezz !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar