5 april 2011

Go kväll !


Hejsan! Idag i skolan var det helt normal dag förutom att vi hade hejarklacks övningar i aulan och sedan genast efter dem hade vi någon unicef sak i auditoriet, det tog 1 timme.
Sedan efter skolan for jag med Naxu till stan och vi köpte present åt Annika som har födelsedagskalas på lördag. Jag skriver inte vad jag köpte till henne :-) Men sedan for vi till Citymarket och jag testade skor, som alltid, jag fattar inte varför det är så roligt att testa skor..? Det dåliga med det är att om jag hittar några fina skor som jag tycker om så har jag inte pengar till att köpa skorna :-( Men nu har jag varit ute och sandat den hala isen på vår gård och pumppat hjulen på min cykel.

Tänkte sätta några bilder och till slut ännu dagens låt !
Young Steven Tyler yearbook picture
Steven Tyler
Young Avril Levigne yearbook picture
Avril Lavigne
Young Fergie Yearbook picture
Fergie
Young Ellen DeGeneres yearbook picture
Ellen Degeneres
Young Brad Pitt yearbook picture
Brad Pitt
Young David Schiwmer yearbook picture
David Schwimmer
Young Ryan Seacrest yearbook picture
Ryan Seacrest
Young Jake Gyllenhaal as a kid yearbook picture
Jake Gyllenhaal
Young Kesha 9th grade yearbook picture
Ke$ha
Young Paris Hilton little girl
Paris Hilton
Här hittade jag bilderna: 100 kändisar innan de blev kända

Dagens Låt

tack för att du läste <3 // Maddezz !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar