6 april 2011

blogg design !

Hej jag har lagat en ny blogg design. Hoppas ni gillar den. Jag måste ännu laga bilden lite större men jag hinner inte göra det nu.

Idag började vi 08.10 och slutade 13.55. Första timmen hadde vi historia -.- usch, andra timmen hadde vi matematik och vi gör pararbete, sedan hadde vi hussa eller jag hadde tandläkare. Jag fick ut mitt förhör och det gick ju såååååå  bra, 5 poäng av 17 och vitsord 4.... Heheh. Men sedan hadde vi engelska. Sen kom jag hem.

Nu borde jag skriva lite i modersmåls ''Boken om mig själv'' skulle inte orka men jag måste...

Tänkte laga några bilder, men jag har inga egna så jag tog några från nätet istället men någon dag tar jag med kameran till stan och då kommer det bilder igen. Åtminstone på fredagen, då jag ska till Club Pulse <3

LE'PENNE
Awws <3
Miscellaneous Collections
nam <3
~~ CAN'T STOP LOVING YOU.
coca cola <3
LE'PENNE
namm <3

såna skor vill jag ha <3

domdär skorna älskar jag <3



Hejdåå <3 // Maddezz !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar