31 mars 2011

Sabina Ringell !

Du är den bästa vän jag någonsin haft och jag vill inte förlora dig.


Du är det finaste jag vet, det finaste jag vet.
korta ord bli långa när jag säger att jag älskar dig
för allting som du är o du tog mig på fötter igen
tre ord o jag faller direkt, du o jag det bästa som har hänt
se mig i ögonen, de jag förstår nu
jag vet att vi båda vi behåller i en evighet
förlåt mig, om jag tvekar ibland
men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt
och känner du dig ensam, är du aldrig till besvär
för när du behöver mig kommer jag redan vara där
en bra vän som fanns där ifrån början
du förlät mina fel o tog bort den onda slöjan
för när alla andra svek, var det du som stog kvar
berättade för mig hur värdefull jag var
du är stjärnan som föll, ifrån himlen ner till jorden
utan dig vore jag bara en av miljoner !
Som en syster till mj! Du kommer alltid att vara min vän <3
// Maddezz !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar